ციფრული სელფისა და სარკის კვლევა

სელფის კვლევა ციფრული სკოლის ფარგლებში პირველ ინსტრუმენტად შემოთავაზებული იყო სელფის რეპორტი, როგორც კვლევის ჩატარების მეთოდი. სკოლა დარეგისტრიდა შესაბამის საიტზე -შექმნა კითხვარები,განსაზღვრა კვლევაში მონაწილე პირები და მათი რაოდენობა. ჩაატარა კვლევა რომელშიც გაირკვა თუ რა ციფრული კომპეტენცია აქვს სკოლის მოსწავლებს და მასწავლებლებს. კვლევის შედეგი მნიშვნელოვანი და საინტერესო იყო. გამოიკვეთა პრობლემა. კვლევის შედეგი ვიზუალურად ძალიან კარგად იყო აღსაქმელი დიაგრამების სახით.
ციფრული სარკე ციფრული სარკე სკოლის ციფრული განვითარების შეფასების ინსტრუმენტია. შეფასებას სკოლის სამუშაო გუნდი ანხორციელებს, რომელიც სკოლის დირექტორის, ისტ მენეჯერისა და ინოვატორი-ლიდერ მასწვლებლებისაგან შედგება. პლატფორმა ციფრული სარკე ორი მიმართულებით წარიმართა: -სკოლის რეპორტის გენერირება-სკოლის ციფრული განვითარება ფასდება ინდიკატორების მიხედვით. -ციფრული სტრატეგიის შემუშავება-რეპორტზე დაყრდნობით ციფრული სტრატეგია მუშავდება და პლატფორმაზე განთავსდება, განვითარებისთვის შესაბამისი მიზნები და აქტივობები იგეგმება. სკოლის ციფრული განვითარება 15 ინდიკატორით ფასდება, რომელიც სამ სექციადაა დაყოფილი. ლიდერთა ჯგუფმა სკოლის ციფრული მოწიფულობა შეაფასა ინდიკატორების მიხედვით და რეპორტზე დაყრდნობით გამოიკვეთა პრობლემა: -მოსწავლეთა ციფრული კომპეტენციის ნაკლებობა -პედაგოგიკა: მხარდაჭერა და რესურსები. რეპორტის საფუძველზე დაისახეს მიზნები და დაგეგმეს განხორციელების გზები.

No comments:

Post a Comment